۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

Yogurt Cream

چند وقت پیش خبر باردار شدن دختر عموم رو شنیدم خیلی‌ خوشحال شدم،تو اینترنت گشتم ببینم چه چیزایی برای خانم هایی باردار خوبه ،گشتم و این لینک رو پیدا کردم اینجا میتونید ببینید.اولین چیزی که نوشته بود میوه بود مخصوصا سیب موز و گلابی یا کلا هر میوهی که علاقه دارید ،دومین چیزی که نوشته بود ماست بود و الی‌ آخر.
تصمیم گرفتم بگردم یه چیزی پیدا کنم که هم ماست داشته باشه هم میوه و هم خوشمزه و راحت باشه،می‌دونم اولی چیزی که به ذهنتون میرسه ماست میوه‌ای هست اما این که من پیدا کردم خوشمزه تر از ماست میوه‌ای هست.و خیلی‌ راحته،نه بود داره نه سخته.
این دستور رو برای دختر عمو و همه ی خانم هایی باردار یا غیر بارداری مینویسم که از طعم میوه و ماست لذت میبرن.

طرز تهیه

ماست معمولی‌ ۱،۱/۲ پیمانه
خامه۱،۱/۴ پیمانه
Brown sugar نصف پیمانه
میوه دلخواه

طرز تهیه
ماست رو درون ظرف میریزم با ویسک می‌زنیم که یکم یه دست بشه
 ،خامه رو اضافه می‌کنیم و می‌زنیم تا کاملا یکنواخت و صاف بشه.


brown sugar را روی سطحش می‌ریزیم.(من شکرم همراه با دارچین بود ما کلا از طعم دارچین خوشمون میاد اگه شما دوست ندارید اصلا فکرشم نکنید).من شکر کمتر از مقدار ریختم.


وقتی‌ همهٔ شکر راروی موادمون ریختیم دیگه نباید مخلوط کنیم با سلفون سطحشو میپوشنیم و حدود ۵ ساعت درون یخچال میذاریم.
وقتی‌ از یخچال آوردید بیرون و دیدی روی سطحش اینطوری شده یا حتی بدتر از این نترسید
 مخلوطش کنید یا از کنارش با قاشق بردارید من با ویسک مخلوطش کردم
 رون ظرف دلخواهتون ۱ قاشق بریزید و میوه دلخواهتون رو بریزید روش همینطور تا آخر.
من از انگور استفاده کردم شما هر میوه ای که دوست دارید بذارید.
خیلی‌ راحت و خوشمزست.امیدوارم دوست داشته باشید.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

besyaar ziba , manteghi va matin
:D

مریم گفت...

دستت درد نکنه من عاشق ماستم.

مرجان گفت...

وااای دستت دارد نکنه، به درد من حتما میخوره مخصوصا این روزهای آخر
مرسی خانومی

Ashpaz گفت...

مرجان جون می‌گردم بازم اگه چیزی راحت و ساده که مناسب خانم هایی باردار باشه پیدا می‌کنم درست می‌کنم و حتما میزارم

ELHAM گفت...

سلام عزیزم
راستی بچه کجایی جیگر؟
منم ماست میوه یی خیلی دوست دارم
موفق باشی