۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

Spider Pops





نمیدونم شما هم مثل من وقتی‌ این عکسو دیدید ذوق کردی یا نه؟شایدم تعجب کردید که چرا من اینرو گذشتم اینجا ؟
بخاطر اینکه این کیک هست که برای بچه‌ها یا سرو برای تولد بچه‌ها درست می‌شه،خیلی‌ خشکلن من دیشب کلی‌ ذوق کردم تا دیدم دست به کار شدم و درست کردم ما اینجا بچه نداریم فقط برای مدل درست کردم واسه شما دوستان خوبم که اگه بچه دارید درست کنید.
اینا خیلی‌ ناز و خوشکل هستند مطمئنأ بچه‌ها کلی‌ خوشحال میشن بخورن.

مواد لازم
اول از همه یه نکته بگم من از  Brownie برای درست کردن اینها استفاده کردم شما میتونید هر کیکی که کره ای هست استفاده کنید حتا کیک کوچیکا که از سوپر مارکتی می‌خریم ولی‌ اگه کیک کره ای نبود باید با کره مخلوط کنیم حالاتوضیح میدم متوجه میشید.
کیک
پاستیل 
شکلات


طرز تهیه
من همینطور که گفتم ازBrownie استفاده کردم که فردا دستورش رو میذارم،می‌خواستم اول این عنکبوت‌های خوشکل رو ببیند البته شایدم شبیه رتیل باشه بهر حال اگه از کیکی استفاده کردید که خشک بود اونرو به صورت پودر در بیاریدو میتونید از مخلوط کن استفدأ کنید بعد کره آب شده اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند اگه هم مثل من از کیکی استفاده کردید که کره‌ای باشه همون کیک کافی‌ دیگه نمی خواد کره استفاده کنید چون خودش کره داره و نرم هست.
بعد از این کیکها اندزهٔ یه گردو بر می‌داریم و گرد می‌کنیم،
پاستیل‌ها همونطور که تو عکس میبیند میبریم برای پای‌ها بعد از این پاستیل‌های Roseberry هم استفاده می‌کنیم برای چشم ها.


حالا شکلاتمون رو به روش بن ماری آب می‌کنیم و مقداریش روی این گلوله هامون می‌ریزیم،بعد پای اونرو قرار میدیم ۲تا برای دست ۲ تا برای پا و چشمای این عنکبوت‌های خوشکلم میذاریم و مقداری دیگه شکلات آب شده روی آن می‌ریزیم و درون یخچال میذاریم
 که شکلات سفت شود و دست و پا و چشمها تثبیت شود،
بعد از ۱ساعت اونهارو درون ظرفی که دوست دارید سرو کنید.




اینو ببیند تا دیگه مطمئن بشید اینها واقعی‌ هستن



یکم سخته ولی‌ نتیجه محشره من که کلی‌ ذوق کردم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید.


۳ نظر:

نیلوفر گفت...

وای چقدر اینا خوشکلن ، همش تو این فکر بودم واسه تولد دخترم چه کار جدیدی میشه کرد. خیلی قشنگن حتما باید درستشون کنم. بچه ها کلی خوششون میاد.
مرسی عزیزم

Ashpaz گفت...

خوشحالم نیلوفر جان که دوست داشتی میتونی‌ روی کیکت شکلات شکل تار عنکبوت درست کنی‌ بعد اینهارو بذاری رو کیکت ،مدل‌های دیگه هم هست که درست می‌کنم که بیشتر دخترانه باشه،آخه یکم پسر پسنده ولی‌ من که کلی‌ ذوق کردم،کی‌ میخوای برای دخترت تولد بگیری ؟اگه دوست داشته باشی‌ دخترنشو زودتر یاد بدم .

sina گفت...

cheghadr khashene in ankaboote
ye chizi dorost mikardi ke adam roohiash latif beshe :D
vali ba in vojood talashe shoma ghabele taghdire