۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

دسر انگور



سلام بعد از مدتها سرم خلوت شد،البته هنوز نمیدونم سرم بر کدام بالینی هست،ولی‌ دلم برای همه تنگ شده بود و همینطور برای بلاگ و آشپزی ولی‌ این مدت آنقدر سرم شلوغ بود که حتی وقت غذا درست کردن هم نداشتم ولی‌ هنوز کلی‌ غذا تو لیست انتشار دارم که وقت نمیکردم تایپ کنم.این دسر خیلی‌ خوشمزست حتما درست کنید پشیمون نمی شید.



مواد لازم

پنیر خامه‌ای ۱ بسته
خامه ترش ۱ بسته
شکر نصف پیمانه
شکر قهوه‌ای ۲ قاشق
وانیل ۱ قاشق
انگور سیاه 
گردو 
طرز تهیه
پنیر و خامه ترش را باهم مخلوط می‌کنیم
 تا یک دست و مخلوط شود
،بعد شکر و وانیل را اضافه می‌کنیم و مخلوط می‌کنیم  ومخلوط پنیر را درون ظرف مورد نظرمون می‌ریزیم،وبعد انگور را دانه می‌کنیم روی سطحش می‌ریزیم،
بعد گردوهارو ریز می‌کنیم و روی سطحش اضافه می‌کنیم،


و حدود ۵ ساعت میذاریم در یخچال این دسر حتما باید سرد باشه،ما که خیلی‌ دوست داشتیم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید.


میتونید شکر را کم یا زیاد کنید ولی‌،من چون دارچین دوست دارم مقداری هم دارچین اضافه کردم.


۳ نظر:

marjan گفت...

BAH SALAM YASAMAN JAN
residan bekheir, moshtaghe didar
delemoon vasat tang shode bood be khoda

mahpari گفت...

salam khanoom.
mersı az dastooretoon. valı mıshe begı khamehe torsh chıye. hamıshe ye mane be vojood mıyad ke adam natooneh dastoor ro ejra koneh

Ashpaz گفت...

خامه ترش همون sour cream هست اگه در ایران هستید میتونید از ترکیب خامه با ماست و ۱قاشق آب لیمو یا سرکه استفاده کنید این لینک خیلی‌ مفید هست حتما یه نگاه بندازین اگه هم زبان انگلیسی‌ شما خوب نیست بگید من کمکتون کنم
http://allrecipes.com//HowTo/common-ingredient-substitutions/Detail.aspx