۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

کنتاکی مرغ

ما خیلی اهل خوردن گوشت نیستم ،بخاطر همین همیشه دنبال یک رسپی خوب برای مرغ هستم ،این رسپی خیلی راحت و خوشمزست.

درست کردنش رو بهتون پیشنهاد میکنم.


مواد لازم
مرغ حدود ۲۵۰ گرم من از ران مرغ و سینه استفاده کردم
سس مایونز ۲ق غ
سس خردل ۱ ق غ
سس Worcestershire sauce  ۲ ق غ
پیاز ۱ عدد متوسط خرد شده
پودر سیر مقداری
نمک و فلفل به میزان لازم
سس چیلی ۲  ق غ
آرد سفید ۴ ق غ
تخم مرغ ۲ عدد کوچک
آرد سوخاری ۶ ق غ
دارچین نصفه قاشق چای خوری به صورت دلخواه
طرز تهیه
همه مواد را باهم مخلوط میکنیم
 و حدود ۴ ساعت درون یخچال میزاریم ،
در ظرف های جدا از هم آرد .تخم مرغ و آرد سوخاری را قرار میدهیم ،تخم مرغ را با چنگال خوب مخلوط کنید .اگه دوست دارید مقداری دارچین اضافه کنید.

مرغ های مارینه شده را اول درون آرد سفید بغلتانید
 بعد درونه تخم مرغ
 و در آخر آرد سوخاری قرار دهید وقتی همه مرغ ها آماده شد درون روغن داغ سرخ کنید ،من از سرخ کن استفاده کردم خیلی راحت و بدون دردسر

پیشنهاد میکنم این غذا را ماهی یک بار بخورید چون به شدت خوشمزه و چاق کنندست،بعد از خوردنش مجبور شدم ۲۵۰ تا دراز نشست بزنم .:)

با تشکر از الهام جان البته با یک سری تغیرات این غذا را درست کردم.