۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

chicken with avocado


اما خیلی‌ وقت بود که این ساندویچ خشمزه درست کرده بود اما فرصت نشد تایپش کنم اگه از من میشنوید اولین فرصت درست کنید و این ساندویچ خشمزه از دست ندید نمیتوانم بگم خوشمزست باید بگم معرکست،من تاحالا چند بر درست کردم خیلی‌ خوشمزست حتما امتحان کنید پشیمون نمیشید.


مواد لازم
سینه مرغ
butter milk
قارچ
پیاز
آواکادو
سٔس مایونز
گوجه
نمک ،فلفل،پدرم سیر
لیمو ۱ عدد
پنیر گودا


طرز تهیه
سینه مرغ رو حدود ۳۰ دقیقه در  butter milk میذاریم همراه با نمک و کمی‌ فلفل و مقدار کمی‌ پودر سیر.اگه butter milkندارید اشکال نداره .

بعد کره رو درون ماهی‌ تابه می‌ریزیم و سینه مرغ را سرخ می‌کنیم وقتی‌ یک طرف سرخ شد پیاز هارا که حلقه حلقه کردیم را اضافه می‌کنیم و سرخ می‌کنیم.

تا مرغ‌ها سرخ می‌شه میریم سراغ سٔس.
آواکادو را با پشت چنگال له‌ می‌کنیم و مقداری سٔس مایونز اضافه می‌کنیم همراه با چند قطره آب لیموی تازه و کمی‌ نمک و فلفل.

نان هارو می‌تونیم سرخ کنیم یا در آخر در فر‌ بذاریم که حالت کرانچی تر پیدا کنه.
مرغ‌ها را که سرخ شد وقتی‌ سینه مرغ سرخ شده چند دقیقه قبل از اینکه از ماهی‌ طبع بر داریم پنیر ورقی روی مرغ‌ها بذرید و ۱ دقیقه داره ظرف رو ببندید که پنیر آب بشه خیلی‌ خوشمزش می‌کنه.

 قارچهای خورد شده را در ماهی‌ تابه اضافه می‌کنیم نکته مهم اینه که  لازم نیست ماهی‌ تابه شسته بشه.

روی نون هارو سٔس می‌ریزیم بعد کاهو مرغ و مقدارو قارچ و اگه مایل بودیم گوجه میذاریم .و با سیب زمین سرخ کرده نوش جان می‌کنیم.

خیلی‌ خوشمزست محشره
،امتحان کنید متوجه میشید.

۱ نظر:

ندا گفت...

سلام عزیزم من ته حلوا درست کردم امروز از روی دستور شما شیرازی هم هستم هلند هستم وقتی درست شد دقیقا"یاد ایران افتادم ممنونم ازت خیلی خوشمزه شد