۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

سفره هفت سین

با دیدن شوق و ذوق شما دوستان در بلاگ‌ها و فیسبوک منم به سر ذوق اومدم که شیرینی‌ پزی را شروع کنم البته من اینجا هیچ کس نیست که به دیدنمون بیاد یا به دیدنش بریم بخاطر همین خیلی‌ کم درست می‌کنم،سال قبل عید رو ایران پیش خانواده در این سفره هفت سین بودیم،
                                                              1389
۲سال پیش که دانشجو بودم و ایران نبودم رفتیم رستوران ایرانی‌ و در انجا سال جدید رو جشن گرفتیم
                                                                 1388
و آقای شوهر هم که هزاران فرسنگ با من فاصله داشت و دانشجو بود خودش تنهایی برای خودش این سفره رو چیده بود.
                                                             1388
به زودی شیرینی‌ پزی رو شروع می‌کنم و عکساشو میزارم.

البته اینجأی که من هستم هنوز برف رو زمین نشسته و اصلا حال و هوای بهار نیست اما شور و شوق شما دوستان باعث شد منم دست به کار بشم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

baba mashalla be aghaye shohar, vase khodesh khanumie :d

Ashpaz گفت...

are az khanomi harf nadare:)

neg گفت...

emsalam jaton pishe ma kheili khailieeeeee,makhsosan vase eidiii dadan :D :P