۱۳۸۹ مرداد ۷, پنجشنبه

onion ring



یکی‌ از پیش غذاهای مورد علاقهٔ من   onion ringهست،چند وقت پیش آمادشو دیدم ولی‌ نخریدم تصمیم گرفتم خودم درست کنم خلاصه اومدم دست به کار شدم.اینم نتیجه کار من،واقعا خیلی‌ خوشمزست من که از خوردنش سیر نمیشم.

مواد لازم
پیاز درشت ۱ عدد
ما الشعیر نصف پیمانه
آرد ۳ ق غ
بیکینگ پودر ۱ ق م
نمک به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن به میزان لازم
طرز تهیه
پیاز هارو حلقه حلقه کنید،بقیه مواد رو باهم مخلوط کنید آرد را یواش یواش اضافه می‌کنیم مایع ما نه باید غلیظ باشد نه رقیق بعد میذاریم در یخچال که خنک بشه حدود ۳ ساعت در یخچال باشه.بعد یکی‌ یکی‌ پیاز‌های حلقه شده را داخل مواد می‌کنیم و در روغن داغ سرخ می‌کنیم.


بنظر من بهتره این پیاز هارو در یه قابلمه گود کوچیک درست بشه تا سرخ کن بخاطر اینکه وقتی‌ از قطرهای مایع میریزه بتونیم بر داریم .
من پیاز درشت پیدا نکردم ،ولی‌ اگه شما در دسترس دارید استفاده کنید چون هرچی‌ پیاز درشت تر باشه بهتره.
پیاز حلقه ای یکی‌ از خوشمزه‌ترین و قشنگ‌ترین دورچین‌های هست که می‌تونیم برای تزئین استفاده کنیم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

Ye soal yani az maashair vase morghe. Sokhari ham mishe estefade kard

Elham گفت...

Ye soal yani az maashair vase morghe. Sokhari ham mishe estefade kard

Ashpaz گفت...

man az maashaeir baraye meigo sokhari estefade mikonam ,dastore moorgh sokhari ro alan gozashtam,baraye meigo sookhari age khastid estefade koni 1 estekan maashaeir beriz 1 estekan ab ,hala ishala meigo mikharam dorost mikoam aksasho mizaram.

ناشناس گفت...

be darde saresh nemiarze

Ashpaz گفت...

age betonid ke az maghaze bekharid ke kheili rahate vali age nabashe kheili khoshmazast