۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

Chicken Fajita Melts





من دیشب این غذای خشمزه را درست کردم،گفتم تا داغ بیام دستورش را بذارم که شما هم درست کنید هم خیلی‌ راحته هم خوشمزه،برای جشن و مهمونی‌ هم خیلی‌ قشنگ و می‌شه راحت سرو کرد.
مواد لازم
سینهٔ‌ مرغ ۲۵۰ گرم
فلفل دلمه‌ای زرد ۱ عدد کوچک
پیاز ۱ عدد متوسط
پاپریکا ۱ق چ
نمک ۱ق غ
گرام مسالا ۱ق چ
Basil
پنیر چدار
نان باگت ۱،۵ عدد


من این مقدار مرغ را برای ۱/۵ نان باگت بکار بردم شما بستگی به تعداد نفرات میتونید مواد را کم یا زیاد کنید بخاطر همین مقدار را دقیق ننوشتم


طرز تهیه
یک مقدار روغن درون ظرف می‌ریزیم پیاز‌ها را خرد کرده و یک مقدار تفت میدیم .مرغ هارو به صورت نوار‌های باریک تکه می‌کنیم و به پیاز اضافه می‌کنیم و تفت میدیم ،نمک،پاپریکا و گرام ماسلا رو اضافه می‌کنیم فلفل دلمه‌ها را هم مثل مرغ‌ها به صورت باریک برش می‌زنیم و به مواد اضافه می‌کنیم، در ماهی تابه را میبندیم که مرغ‌ها آب بندازن و بپزن .
حدود ۵ دقیقهٔ آخر باسیل را ساتوری کرده و به مرغ اضافه می‌کنیم.بعد که مرغ‌ها آماده شدن نان‌های باگت را برش می‌زنیم (من از نان باگت طعم دار استفاده کردم،شما میتونید خودتون کره پودر سیر یا جعفری ساتری بریزید،این دیگه دست خودتونه)و روی نان‌ها مایع مرغ ریختم و روی مرغ‌ها پنیر چدار و تا آنجا که پنیر آب بشه در فر میذاریم و بعدش هم سرو می‌کنیم.


خیلی‌ راحت و خوشمزه حتما امتحان کنید.



۳ نظر:

سهیلا گفت...

سلام یاسمن جان
ممنون از دستورات خوبت و خوشحالم در سفره خونه شما حضور دارید
فقط اینکه عکسهای وبلاگت همه فی لتر شده هست
نمیدونم چرا بلاگاسپوت عکسهاش واسم فی لتر شده هست در صورتی که مطالبش دیده میشه

Ashpaz گفت...

سهیلا‌ای عزیزم مرسی‌ که به بلاگ من سر زدی آره عکسها تو ایران باز نمیشه نمیدونم چکار کنم ایشالا از یه جا دیگه میزارم که شما هم بتونید ببینید

ELHAM گفت...

منظورت از باسیل همون ریحونه ??هوم؟