۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

گل رز میوه ای

وقتی شاغل باشی هرروز این تقویم بیچاره رو بالا پائین میکنی که یک روز تعطیل بتونی پیدا کنی و بری مسافرت و یک حال و هوایی عوض کنی ،بهر حال ما یک تعطیلی ۳ روزه پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم شروع بهار رو بریم مسافرت.البته من شاغل نیستم ولی آقای شوهر بنده خدا هر روز صبح ساعت ۶ میره سر کار تا ۶ عصربهر حال  زندگی سخته،و باید برای زندگی تلاش کنی.امیدوارم هرکی شاغل هست روز به روز در کارش موفق باشه،بهر حال بعد از یک زمستان طولانی بهار داره از راه میرسه این گل های زیبا تقدیم به شما دوستان در این روز های بهاری.


Frohe Ostern


مواد لازم

پودر ژله ۱ بسته
سیب  به میزان لازم
شکر ۱ پیمانه
آب ۲ پیمانه
لیمو ۱ عدد

طرز تهیه

سیب ها را از به صورت نازک برش بزنید
،هرچه نازک تر باشه بهتره اگه از رنده مخصوص استفاده کنید خیلی بهتره.
هر کدام از سیب ها را که برش زدیم مقداری آب لیمو روی ان بریزید که سیب ها سیاه نشود.

آب و شکر درون قابلمه ریخته
 و روی گاز میزاریم تا مقداری غلیظ بشه ،
بعد سیب های برش خرده را اضافه میکنیم و حدود ۵ دقیقه میزاریم که نرم بشه نوع سیب ها متفاوت هست بعد از ۵ دقیقه سیب هر چک کنید اگه نرم شد باشن کافی هست.

بعد سیب ها را از درون شربت خارج کنید و بزارید خنک بشه
تا سیب ها خنک میشه شما ژله را طبق دستور درست کنید و نصف مواد را در ظرف بریزید
 و بزارید در یخچال بعد آرام شروع به پیچیدن سیب ها کنار هم بکنید.


 سیب های آماده شده را  درون ظرف مافین بزارید یا از المینیوم استفاده کنید که حالت خودش را حفظ کنه شهد مانند چسب عمل میکنه .
 ژله که در یخچال بود حالت نیم بند پیدا کرد را، بیرون بیارید و سیب هارا درون ان بگذارید و بقیه ژله را آروم به ان اضافه کنید. و بزارید در یخچال که کاملا ببندد .

برای مهمانی خیلی شیک و زیباست من از کمپوت شلیل استفاده کردم برای تارت که خیلی زیبا شد.

امیدوارم امتحان کنید و دوست داشته باشید.البته یکم آزمون خطاست تا خودتون دست به کار نشید کاملا متوجه نمیشید،

۳ نظر:

هانیه گفت...

وااااای یاسمن جونم، خیلی خیل خوشگلن، کاش زودتر اینو دیده بودم، دیروز ژله درست کردم....بازم درست می کنم.......حتما باید اینو امتحان کنم.........مرسی خانومی

hamkok گفت...

خیلی جالب بود مرسی

بانو گفت...

چه با سلیقه ، مرسی از دستورت