۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

میلک شیک توت فرنگی

من عاشق توت فرنگی هستم و هر چیزی هم با  توت فرنگی درست شده باشه هم دوست دارم.
وقتی ایران بودیم با دوستام که میرفتیم کافی شاپ خیلی وقتا میلک شیک میخوردم ما طعمش رو خیلی دوست نداشتم،به نظرم اصلا از توت فرنگی استفاده نمیکردن، بهر حال این دستور خیلی راحت و خوشمزست و برای یک عصر بهاری خیلی میچسبه. 

مواد لازم

من اندازی ۴ لیوان درست کردم شما میتونید مواد رو کم یا زیاد کنید.
شیر ۲لیوان
توت فرنگی ۲۵۰ گرم
بستنی ۳ قاشق
وانیل ۱ قاشق مربا خوری
شکر۲ قاشق به دلخواه(من اضافه نکردم)
طرز تهیه
همه مواد رو درون مخلوط کن بریزید،مقداری هم خرده یخ اضافه کنید .و حدوده ۳۰ ثانیه مخلوط کنید.
اگه می خواید مواد رو زیر دندون هاتون حس کنید مدت زمان رو بیشتر کنید.بستگی به ذائقه خودتون بستنی رو کم تا زیاد کنید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
برگ های سبز توت فرنگی رو هم با مواد مخلوط کردید ؟

هانیه گفت...

به به، مرسی یاسمن جون. راست میگین توی کافی شاپها به نظرم از سیروپ توت استفاده میشه که همش اسانس و رنگه...حتما اینو درست می کنم. دخملم خیلی دوس داره... امیدوارم به زودی یه دستیار کوچولو داشته باشی ;)