۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

کدو با گوشت

تصمیم گرفتم از این به بعد بیشتر دستور غذاهایی که درست میکنم را پست کنم ،البته اگه بتونم از کیک و دسر دل بکنم.:)
چند وقت پیش تو فکر این بودم که چی درست کنم وقتی به یخچال نگاه کردم دیدم چند تا کدو تو یخچال هست همون موقع تصمیم گرفتم این غذا را آماده کنم،من خودم خیلی به کدو ارادت ندارم اما این خوراک خیلی خوشمزست و خیلی زود آماده میشه،امتحانش ضرر نداره. برای پر کردن  کدو ها از هر موادی که دوست دارید میتونید استفاده کنید،اگه هم می خواید می تونید فقط از سبزیجات استفاده کنید.


مواد لازم
گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
کدو ۴ عدد
پیاز ۱ عدد متوسط
پنیر گودا به مقدار لازم
ادویه جات  دلخواه مقداری
طرز تهیه
کدوها را تمیز بشورید.و درون یک ظرف مقداری آب و  نمک بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه بزارید درون میکروفر.

پیاز را خرد کنید و مقداری تفت بدید و گوشت چرخ کرده اضافه کنید ومقداری نمک و ادویه جات مرده نظرتون را اضافه کنید و تفت بدید.

وقتی کدو ها مقداری نرم شود از وسط نصف کنید
 و با قاشق  درون کدو ها را خالی کنید
 میتونید خرده کدو ها را ریز کنید و به گوشت اضافه کنید و درون کدو های خالی شده بریزید
 بعد روی آنها مقداری پنیر بریزید و حدود ۱۰ دقیقه در فر بزارید که پنیر برشته بشه وبعد میتونید میل کنید،خیلی راحت و خوشمزست،  

۴ نظر:

فرهنگ گفت...

سلام این رو به عنوان غذای اصلی استفاده میکنید ؟ اگه اره که خیلی کمه هیچ جای آدم رو نمیگیره

Ashpaz گفت...

من این رو برای شام درست کردم از نفری ۲ تا کدو خوردیم ،من که سیر شدم :)شما از مواده بیشتری استفاده کنید،
یا میتونید قبلش نان و پنیر بخورید،
just kidding

هانیه گفت...

خیلی خوشمزه ست، می دونم...ممنون

Ashpaz گفت...

هانیه جان مرسی از کامنت خانومی ،اره خیلی خوشمزست