۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

بال مرغ سوخاری

من این غذا را از دوست خوبم گیلدا جان  یاد گرفتم و ایشون هم لطف کردن و مرحله به مرحله عکس گرفتن و در بلاگشون گذاشتن،
باید بگم این غذا که از گیلدا جان یاد گرفتم خیلی خوشمزست ،عمرا کسی بفهمه اینها بال مرغ هستن،دستور اینکه چجوری باید بال مرغ را به این شکل در بیارید رو از این بلاگ میتونید ببینید.



مواد لازم
بال مرغ ۵۰۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
آرد سوخاری به میزان لازم
آرد سفید به میزان لازم
نمک ،پودر سیر،دارچین وا فلفل به میزان کمی

طرز تهیه
در ۳ ظرف آرد سفید ،تخم مرغ،و آرد سوخاری  به ترتیب قرار میدیم،
مرغ های آماده شد را اول در آرد سفید می زنیم
بعد تخم مرغ و در نهایت در آرد سوخاری
 .وقتی همه مرغ ها آماده شد در روغن داغ سرخ میکنیم من از سرخ کن استفاده کردم که خیلی راحت بود.

و با سیب زمینی و سالاد میل کنید. خیلی راحت و خوشمزست.


۳ نظر:

هانیه گفت...

منم درست می کنم. خیلی خوشمزه ست. مرسی که یادم انداختی خانومی

ناشناس گفت...

dasteton dard nakone ama ye zahmat mekasheded tarz dorost kardane balha be in sorat ra neshon medadeed,mamnon az rahnamaeehaton

Ashpaz گفت...

دوست عزیز من این غذا را از دوستم یاد گرفتم دوستم کامل عکس گرفته آدرسش هم ااین هست اونجا کامل توضیح داده این ها آدرسش
http://gole-sofreh.blogspot.com/2011/01/blog-post_6867.html