۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

کوکو کدو با پارمیزان

من خیلی اهل خوردن کدو نیستم ولی این دستوری که پیدا کردم خیلی خوشمزه و راحت بود ،درست کردنش رو به همه توصیه میکنم مخصوصا موقعی که نمیدونید برای شام چی درست کنید.

مواد لازم

کدو رنده شده ۲ پیمانه
تخم مرغ ۲ عدد
پیاز ساتوری شده ۱/۴ پیمانه
ارد ۱/۲ پیمانه
پنیر پارمیزان ۱/۲ پیمانه
پنیر موزارلا ۱/۲ پیمانه 
فلفل مقداری
نمک به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن به میزان لازم
طرز تهیه
در یک ظرف کدو ها
وتخم مرغ ها را اضافه میکنیم پیاز ساتوری و خرد شده را هم اضافه میکنیم
 ،ارد و پنیرپارمیزان و موزارلا  را هم اضافه میکنیم،  نمک وفلفل رو بستگی به ذائقه خودتون اضافه کنید،(به دلیل اینکه پنیر ها شور هستند کمتر نمک استفاده کنید)

همه مواد رو مخلوط میکنیم
.و درون ماهی تابه که از قابل گرم شد روغن ریخته و  به اندازی ۱ قاشق  ازموادمان را میریزیم و سرخ میکنیم .

من به جای پیاز از پیازچه استفاده کردم.

با سالاد کلم و هویج خیلی خوشمزه شود

خیلی راحت وسریع آماده میشه 
دستور اصلی اینجا

هیچ نظری موجود نیست: