۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

Smoothie

این روزها اینقدر سرم شلوغ هست که وقت نمیکنم پست جدید بزارم،یعنی وقت تایپ کردن ندارم. ۲ روز هست که اینجا هوا گرم شده و من دوباره سراغ نوشیدنی رفتم ،اگه در ایران هستید که هرروز میتونید درست کنید و با این نوشیدنی خنک روحتون رو تازه کنید.

خیلی راحت و خوشمزه،دستورش دقیقا مثل اسموتی آناناس و انبه هست  با کامی تفاوت که میتونید اینجا دوباره دستور رو بخونید.


مواد لازم
انبه
آناناس
گلابی
تمشک یا توت سیاه


طرز تهیه
انبه،آناناس و گلابی را پوست کنده ،خرد کرده و درون فریزر قرار میدیم.
حتما پوست گلابی را بگیرید من این کار را انجام ندادم و موقعی خوردن باعث می شد زیر زبون حس بشه.

 من از رازبری استفاده کردم اگه در ایران زندگی میکنید میتونید از توت سیاه بجای رازبری استفاده کنید،درون فریز قرار دهید.

حدود ۲ ساعت بعد درون میکسر و یا مخلوط کن مخلوط کنید .

اسموتی خوشمزه شما آمادست،به همین راحتی.میگید نه حتما امتحان کنید.



هیچ نظری موجود نیست: