۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

Zucchini BBQ


بعد از مدتها وقت کردم به اینجا سر بزنم،این مدت حسابی‌ سرم به مهمون داری و مسافرت گرم بود،و جای همه دوستان سبز تعطیلات خوبی‌ رو داشتم.من عاشق فصل تابستونم مخصوصا روزای تعطیل که بار و بندیل رو می‌بندیم میریم پیکنیک و شروع می‌کنیم به خوردن و لذت بردن از طبیعت البته وزنه خوردن سنگین تره،بحر حال بد نیست که هر از گاهی در خوردنمون هم تنوع داشته باشیم .
کدو با پارمیزان از همین تنوعی هست که میگم ،از دوست آلمانیم یاد گرفتم خیلی‌ خوشمزست مطمئنم از درست کردنش پشیمون نمیشید خیلی‌ راحت و خوشمزست.
قبل از هر چیز معذرت اگه این مدت نتونستم زود به کامنت‌ها جواب بدم،امیدوارم از این به بعد بتونم زود به زود بهتون سر بزنم.

 نمیخواستم این پست رو بذارم چون عکس خوبی‌ از کدو ندارم باربیکیو بودیم و همه عجله داشتن زود بخورن  ولی‌ گفتم شاید یک نفر بخواد از این ایده استفاده کن بهر حال شما به بزرگواری خودتون ببخشید.

مواد لازم
کدو به میزان لازم
پنیرموتزرلا به میزان لازم
نمک ،فلفل
فویل آلمینیوم
طرز تهیه
بستگی به تعدادی که میخواید درست کنید مواد را کم یا زیاد کنید،کدو هارا شسته و حلقه حلقه خرد کنید،پارمیزان هارا به صورت باریک برش بزنید.


آلمینیوم‌ها را به صورت مربع ببرید.
یکی‌ از کدو‌ها را روی فویل بذارید مقداری نمک و فلفل بریزید یک لایه پنیر و در نهایت یک لایه کدو بذارید
 و فویل را به صورت بقچه ای بپیچید.

به همین راحتی‌ همی‌ کدو‌ها را آماده کنید و موقعی که ذغال حسابی‌ گرم شد روی ذغال بذارید تا بپزن حدود ۱۵ دقیقه کافی‌ هست،
طعمش خیلی‌ خوشمزست حتما امتحان کنید .


۲ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر فراوان از زحمتتان ... فکر کنم که شما هم مثل من آلمان هستید ... دیدم که نوشته بودید کدو را با پارمیزان گریل میکنید ولی تو عکس من پنیر موتز رولا رو دیدم ...فکر کنم که اشتباه تایپ
کردید

Ashpaz گفت...

اره دوست عزیز من در آلمان زندگی میکنم مرسی اشتبا تایپ کرده بودم ،ممنون که گفتید.