۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

Pineapple & Mango Smoothie


تابستون و هوای گرم فقط با نوشیدنی‌های خنک و میوها ی خوشمزش دوست داشتنی می‌شه،وقتی‌ که انقدر گرمت شده و دلت یه چیز خنک بخواد مطمئن باشید این اسموتی همونه میگید نه پس باید امتحان کنید.من این اسموتی رو وقتی‌ رفته بودم مسافرت از مک دونالد خریدم خیلی‌ خوشمزه بود،ولی‌ متاسفانه آلمان چون تابستون هأی گرمی‌ نداره از این پروداکت هم نیست .اما من خودم تو خونه درست کردم طعمش همون بود خیلی‌ بهم چسبید .خیلی‌ راحته حتما امتحان کنید.


مواد لازم
آناناس ۱ عدد
انبه ۱ عدد
شکر به دلخواه
آب کمپوت آناناس یا هلو در صورت نیاز

طرز تهیه
پوست آناناس رو بگیرید به این صورت که سر آناناس رو جدا کنید

 از وسط نصف کنید و از کنار با کارد برش بزنید اگه وسط آناناس سفت هست اونرو جدا کنید.سعی‌ کنید از آناناس رسیده استفاده کنید که شیرین باشه که دیگه نیازی به شکرنداشته باشه.

آناناس هارا به صورت تکّه‌های کوچیک در بیارید. و در ظرف سر بسته بذارید داخل فریزر،انبه هم پوست گرفته به صورت تکّه کوچیک در بیارید
 و داخل فریزر بذراید.

بذارید حالت نیمه یخ زده بشه ،بستگی به دمای‌ فریزرتون حدود ۲ یا ۳ ساعت کافیه،اگه مخلوط کن قوی دارید بریزید تو مخلوط کن اگه نه بریزید تو غذا ساز که کاملا میوه‌ها له بشن،اگه خیلی‌ سفت شدن میتونید از آب کمپوت آناناس استفاده کنید.اگه دوست دارید شیرنیش بیشتر باشه میتونید شکر اضافه کنید بستگی به خودتون میتونید تغییرش بدید.

من حدود ۱ روز تو فریز گذاشتم که خیلی‌ سفت شد بخاطر همین از غذا ساز استفاده کردم و مقدار کمی‌ آب کمپوت هلو اضافه کردم.

در اخر در ظرفی‌ که دوست دارید بریزید و با نی، نوش جان کنید،
طعمش همون طعمی‌ بود که من تو مک دونالد خورده بودم بود ،اگه دسترسی به مک دونالد ندارین اشکال نداره اسموتی خودش اومده تو خونه شما.

اینم عکس بنده که بعد از معطلی در صف برای گرفتن اسموتی به این شکل افتادم ،

۳ نظر:

هانیه گفت...

به به.مرسی یاسمن عزیز...خیلی چسبید......درستش کنم بیشتر می چسبه!!! همیشه به سفر خانومی.دلمون تنگ شده بود

ناشناس گفت...

salam. kheyly ghashange bloget. man ham alman zendegi mikonam va in smoothie inja ra tu har mc donalds didam. albate motmaenam ke khunegish khoshmazetare

لیلا . ع گفت...

یاسمن جان ممنون که مهمان سفره اینترنتی هستی
در ضمن این اسموتی و کدو پارمیزان پست قبلی خیلی عالیه مرسی
شاد باشی