۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

پستای مرغ با بروکلی


بعد از اینکه از ایران امدیم تصمیم گرفتم رژیم بگریم ،بخاطر همین رژیم غذایی خاصی‌ رو دنبال می‌کنیم،اما دیروز که این غذارو دیدم دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و دست به کار شدم البته به مقدار خیلی‌ کمی‌ درست کردم.خیلی‌ خوشمزه بود حتما امتحان کنید.



مواد لازم


سینه مرغ
اسپاگتی
پودر سوپ قارچ با کرم
خامه
بروکلی
کره
فلفل
پنیر پارمیزان





البته من مقدار کمی‌ در دستور اصلی‌ تغییر ایجاد کردم اگه سرعت اینترنت خونه شما خوبه میتونید ویدئو اصلی‌ رو اینجا نگاه کنید.


طرز تهیه
مرغ هارو به قطعه کوچک برش می‌زنیم و درون ماهی‌ تابه که بهتره یکم گود باشه ۲ قاشق کره می‌ریزیم و وقتی‌ گرم شد مرغها را اضافه می‌کنیم و سرخ می‌کنیم.

درون قابلمه آب جوش اسپاگتی هارا اضافه می‌کنیم و مقداری نمک و ۱ قاشق روغن اضافه می‌کنیم.

وقتی‌ مرغ‌ها سرخ شد پودر سوپ را با ۲ لیوان آب سرد مخلوط می‌کنیم و به مرغ ها اضافه می‌کنیم و میذاریم که مقداری سفت بشه(،پنیر پارمیزان البته من از گرنا پدنو استفاده کردم طعم این پنیر نسبت به پارمیزان فرق خاصی‌ ندارم  فقط شور بودن و نوع درست شدنش کمی‌ متفاوت هست.) و قبل از اینکه خامه را اضافه کنیم پنیر را اضافه می‌کنیم.


۵ دقیقه قبل از اینکه اسپگتی هارو آبکش کنیم بروکلی را اضافه می‌کنیم تا مقداری بپزد.

بعد از ۵ دقیقه خامه را به مواد سوپ و مرغ اضافه می‌کنیم و اسپگتی هارا آب کش کرده و به مواد مرغ اضافه می‌کنیم و مخلوط می‌کنیم.

زیر گاز را خاموش می‌کنیم ،و اسپگتی رو تو ظرف مورد نظرمن میکشیم و حدود ۱قاشق آب لیموی تازه اضافه می‌کنیم و مشغول خوردن میشیم.

اگه از طعم خامه لذت می‌برید این رو از دست ندید خیلی‌ خوشمزست.



۲ نظر:

leili گفت...

kkheili mamnon manam dorost mikonam ,, dasteton dard nakone :)

mahrok soltani گفت...

man ashege safatunam.mamnon az inhame zahmati ke mikeshid.hamashon khili khoshgelan.