۱۳۹۲ آذر ۵, سه‌شنبه

شروع دوباره

 بیشتر از یک سال میشه که من اینجا هیچ پستی نداشتم .تو این یک سال خیلی اتفاق ها افتاد که خدا رو شکر میشه گفت همه اتفاق های خوب بود  تو زندگی ما ،پر از استرس ،هیجان ،خبر خوب ،نقل مکان به خونه جدید،دوباره نقل مکان به شهر جدید،هرچقدر بگم که این مدت چقدر سرم شلوغ بود کسی نمیتونه باور کنه،هرروز صبح میرفتم کلاس بعد کلاس هم سر کار ،اما از موقع که اومدیم این شهر جدید دوباره کلا بیکار شدم ،من در زندگیم اصلا میانه رو نبودم هر سری از ی طرف دیوار دارم میوفتم ،یا بیکار بیکار ،یا اینقدر سرم شلوغه که شب ها از خستگی ساعت ۹ شب روی مبل خوابم میبره، از این اخلاق خودم خوشم میاد ،تو این مدت هم آشپزی کردم اما نه خیلی زیاد اما دستور های خیلی زیادی هست که باید اینجا بزارم برای خودم و هرکسی که دوست داره استفاده کنه ،فعلا تا اطلاع ثانوی که بیکارم سعی میکنم هفته یک یا دو تا پست داشته باشم البته این مدت خیلی دوام نداره اما واسه من استراحت خیلی خوبی بود واقعا نیاز داشتم .
بهر حال اینا رو اینجا نوشتم که بگم زندگی بازی های زیادی داره که ما هیچ کدوم انها رو نمیدونیم و همین هم هست که زندگی رو قشنگ میکنه و یادم باشه که همه این دوره های زندگی تجربست که بهم بفهمونه زندگی ارزش این رو نداره که خودم رو زیاد از حد درگیرش کنم ،هرچی راحت تر برخورد کنم راحت تر هم جلو میره.

هیچ نظری موجود نیست: