۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

همبرگر با گوشت بوقلمون

نمیدونم چجوری این پست رو شروع کنم خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم با اینکه میخواستم فعال تر باشم اما خوب زندگی و مشغله های زندگی بعضی موقع ها فرصتی نمیده که کاریی که دوست داری انجام بدی. امیدوارم از این به بعد بیشتر بتونم کارایی که علاقه دارم رو انجام بدم.
این پست یکی از موارد خوشمزه و کم کرستروله چون از گوشت بوقلمون استفاده شده درعین حال خیلی راحت و سریع آماده  میشه.


مواد لازم
گوشت بوقلمون ۵۰۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
فلفل دلمه ای قرمز(پاپریکا) ۳ قاشق ریز خرد شده
نمک ،فلفل به میزان لازم
پنیر پیتزا به میزان لازم

طرز تهیه
همه مواد را جز پنیر پیتزا با هم مخلوط میکنیم و کاملا ورز میدهم.
هر سایزی که دوست دارید از خمیر بردارید و به شکل گرد در ماهی تابه داغ که مقدار کمی روغن ریخته اید سرخ کنید.
اگه از پنیر پیتزا ورقه ای استفاده میکنید میتوانید یک قسمت که سرخ شد یک لایه پنیر بگذارد و اجازه دهید که قمست بعدی سرخ شود.من وقتی تمام همبر گر ها سرخ شد مقداری پنیر روی اونها ریختم و در فر گذاشتم که مقداری پنیر ها گریل شود.

میتونید با هر سسی که دوست دارید میل کنید ،
اما من همیشه ترجیح میدم خیار شور رو ریز کنم با مقداری سس مایونز ،ماست و جعفری و آب لیموی تازه روی نون بمالم و همبرگر رو روش قرار بدم شما هم یک بار امتحان کنید پشیمون نمیشید.

۴ نظر:

هانی شف گفت...

واااااااااااااااای چه خوشحال شدم ازت پست دیدم یاسی جونم...دلم برات تنگ شده بود خیلی

عجب برگر های خوشمزه ای شدن خانومی..بسی دلمتن خواست

Roz گفت...

یاسمن جان ، چقدر خوشحالم که پست جدید ازت می بینم ؛ امیدوارم همینطور فعال بمونی و ما از دستورات خوشمزت استفاده کنیم :))

gilda گفت...

سلام یاسمن جان ، خوبی ؟؟
خیلی کم پیدا شدی ... هر چند که میدونم همه به یک نحوی مشغول هستند
امیدوارم که هر جا هستی خوش و سالم باشی عزیزم
مرسی بابت پست خوشمزه

ناشناس گفت...

با تشکر از شما من به تازگی شده است به دنبال اطلاعات در مورد این موضوع برای سنین و شما بزرگترین من تا کنون است . با این حال ، آنچه که در رابطه به این نتیجه ؟ آیا شما مطمئن هستید در مورد منبع ؟ برای شما آرزوی موفق باشید!