۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

توت فرنگی‌ با زنجبیل

سلام
امیدوارم تعطیلات به همه دوستان خوبم خوش گذشته باشه،البته ما اینجا نه تعطیلی‌ داشتیم نه جائی‌ رفتیم ولی‌ نمیدونم چرا حال و هوای پست گذاشتن نبود،کلی‌ کار جدید دارم ولی‌ حس تایپ کردن نبود.
الان دیگه فصل توت فرنگی‌ شده و کلی‌ دسر و نوشیدنی‌های خوشمزه می‌شه درست کرد،مخصوصا که الان هوا داره گرم می‌شه جون میده بشینی‌ تو بالکن و این نوشیدنی خوشمزه را بخوری.
طعم این نوشیدنی خیلی‌ خاصه . اگه از طعم زنجبیل خوشتون نمی یاد این نوشیدنی رو فراموش کنید،ولی‌ همینطور که میدونید زنجبیل خیلی‌ خاصیت داره ،در این لینک میتونید اطلاعات بیشتری کسب کنید.حالا بریم سراغ مواد لازم که ببینید چقدر راحته.

مواد لازم


۲۵۰ گرم توت فرنگی
۱ لیوان ماست حالا میتونید از ماست ساده استفاده کنید یا ماست وانیلی
۱/۲ لیوان آب پرتغال
۱/۲ شکر من بخاطر اینکه شیرین دوست ندارم استفاده نکردم
۱ قاشق چایی خوری زنجبیل
طرز تهیه
همه مواد رو توی مخلوط کن می‌ریزیم
 و زنجبیل را رنده کرده و اضافه می‌کنیم
و حدود ۱ دقیقه مخلوط می‌کنیم .و حدود ۳ ساعت در یخچال میذاریم که خنک بشه و بعد میل می‌کنیم.
من از این لینک دستورش را پیدا کردم که خودم یک مقدار تغییر دادم. در دستور اصلی‌ بجای زنجبیل از هل استفاده کرده.

این مقدار برای ۳ تا لیوان متوسط کافی‌ مقدار توت فرنگی‌ و ماست رو می‌تونید تغییر بدید،من چون از طعم ترش خوشم میاد و طعم زنجبیل رو می‌پسندم خیلی‌ دوست داشتم.

اینم view بالکن ما


امیدوارم در این روز‌های بهاری به هر چیزی که دوست دارید برسید.

هیچ نظری موجود نیست: