۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

کلم سوخاری


سلام
خیلی‌ وقت بود که می‌خواستم بیام اینجا ولی‌ یه مدت کوتاه رفته بودم مسافرت البته نه مثل مسافرت‌های دیگه برای تفریح و گردش ،بلکه ۱۷ ساعت مسافرت هوایی رفتم برای کلاس تزئین کیک،حالا بعدا مفصل در این مورد مینویسم.
و اما چند وقت پیش گفت بودم که یک مموری پر از عکس غذام گم شده که این جانب به طور معجزه آسائی اونرو پیدا کردم و این غذا یا پیش غذا یکی‌ از همون غذا‌های گم شده بود.
من به عنوان غذای اصلی‌ استفاده می‌کنم اما میتونید به عنوان تزئین غذا کنار غذای اصلی‌ هم استفاده کنید،
خیلی‌ خوشمزه و راحت حتما امتحان کنید.


مواد لازم


کلم گل نیم کیلو
تخم مرغ ۱ عدد
آرد سوخاری
نمک و فلفل و زرد چوبه
روغن
طرز تهیه
اول کلم هارو در آب جوش با مقداری نمک و زرد چوبه میپزیم ،خیلی‌ نباید نرم بشه حدود ۱۵ دقیقه کافی‌.

بعد تخم مرغ را درون یک کاسه هم می‌زنیم نمک و فلفل را اضافه می‌کنیم.
کلم‌های پخت شده را آب کشی‌ می‌کنیم و درون تخم مرغ می‌زنیم و بعد درون آرد سوخاری کاور می‌کنیم.

و در روغن داغ سرخ می‌کنیم.و بعد برای اینکه روغنش کامل گرفته بشه روی دستمال آشپز خونه قرار دهید،تا داغ هستند بخورید که خیلی‌ خوشمزست،

و در عین حل خیلی‌ خوشمزه.

۱ نظر:

فضول الممالک ثانی گفت...

آشپز هم آشپزباشی های قدیم...
این همه وقت مردم رو گرسنه نگه داشتین!؟ یه غذای جدیدی یه رسپیه جدیدی...