۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

کیک پروانه با فوندانت

تابستون دیگه کم کم بار خودش رو بست و با اومدن این پائیز لعنتی سرما خوردگی ما هم شروع شد،سرما خوردگی هم فقط آدم رو کسل و بی حوصله میکنه،این کیک رو من برای تولد یک دختر خانوم ناز درست کردم،

روش خاصی نداره فقط با شابلون شکل برگ های روی پروانه را برش زدم و روی فوندانت کار کردم،
کیک هم گرد معمولی بود که از وسط نصف کردم و هر لایه رو با خامه و موز کاور کردم و فوندانت هارو روش به قرینه چیدم.

بچه ها که خیلی خوششون اومده بود و من هم از اینکه بچه ها دوست داشتن همه خستگیم یادم رفت،حتی روز تولدم.

۳ نظر:

gilda گفت...

این چقدر قشنگ شده یاسی جون ، دستت درد نکنه ، خیلی با فوندات جالب کار میکنی
حتما خیلی خوشحالش کردی با این کیک :))

neg گفت...

cheghad khoshgele,kheili khob shodeee,behtari hedye:) dastet dard nakone:X

Nasim گفت...

یاسی جون خیلی خوشگل شده عزیزم. ایشالا سرما خوردگیت زودی خوب بشه. این فصل اینجوری دیگه من و دخترم هم کلی مریض بودیم. کارت حرف نداره مرسی.