۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

Raspberry Cheesecake Cupcakes,مافین چیز کیک رازبری

خیلی وقت بود می خواستم  با رازبری یک کیک یا دسرخوشمزه درست کنم اما وقت نمیکردم این روز ها سرم به مهمون داری گرم هست و خیلی وقت درست کردن شیرینی و کیک ندارم.البته خیلی دستور در نوبت نوشتن هست که واقعا وقت ندارم.اما بهر حال این مافین ها خیلی خوشمزه هستن  دلم نیومد زود پست نکنم اگه دسترسی به رازبری دارید حتما امتحان کنید.



مواد لازم


برای لایه زیری
بیسکویت ۱و ۱/۲ پیمانه
کره آب شده ۴ ق غ
شکر ۳ ق غ
برای قسمت روی چیز کیک
رازبری تازه نصف پیمانه
شکر ۲ ق غ
مواد چیز کیک
پنیر خامه ای ۱۰۰ گرم
شکر ۱و ۱/۲ پیمانه
وانیل ۱ ق غ
تخم مرغ ۴ عدد
نمک یک پینچ


طرز تهیه:
فر را در درجه حرارت ۱۵۰ روشن کنید.در ظرف مافین کاغذ مخصوص کاپ کیک قرار بدهید.بیسکویت  را درون مخلوط کن بریزید تا خرد شود کره و شکر آب شده را اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.

اندازی ۱ قاشق درون هر ظرف مافین بریزید (البته بستگی به خودتون هست که می خواهید کراست شما کلفت باشه تا نازک)اما نرمالش اینه که اندازه یک سانت کراست داشته باشه.
 بعد با ته نمک دان یا هرچیز گرد دیگه به بیسکویت ها فشار بدید که کاملا فیکس بشه.

رازبری تازه و شکر را با گوشت کوب برقی له کنید وا از درون صافی راد کنید تا دانه های رازبری جدا شود.

پنیر خامه ای را درون همزن به مدت ۱ دقیقه هم بزنید.شکر را اضافه کنید با هم مخلوط کنید تا کاملا دانه های شکر مخلوط شود
،وانیل و نمک هم اضافه کنید در آخر تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید اول یکی را اضافه کنید با همزن مخلوط کنید وقتی کاملا مخلوط شد تخم مرغ بعدی را اضافه کنید.

مایه چیز کیک اماده را روی بیسکوئیت ها بریزید
و روی سطح آن را از رازبری آماده شده بریزید و به دلخواه نقش بدهید.

درون فر بزارید به مدت ۲۰ دقیقه.بعد از ۲۰ دقیقه مایه هنوز حالت شل بودن داره اما اشکال نداره بعد از اینکه خنک شد به مدت ۱۰ ساعت درون یخچال بزارید و بعدش میتونید نوش جان کنید.

من عاشق چیز کیکم این چیز کیکم چون طعم خاصی میده نا شیرین هست نا شور من بیشتر دوست داشتم اگه خواستید اینم سایت اصلی که من استفاده کردم.
با این مواد شما میتونید ۳۲ تا کاپ کیک درست کنید بستگی به خودتون میتونید مواد رو کم یا زیاد کنید.

هیچ نظری موجود نیست: