۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

مافین سیب

اگه مثل من عاشق بوی دارچین  و سیب هستید این دستور را امتحان کنید .
این دستور رو بخاطر که از ۱ تخم مرغ استفاده شده  امتحان کردم که خیلی عالی بود،کسانی که مشکل با تخم مرغ دارن حتما پیشنهاد میکنم این دستور را امتحان کنن خیلی راحت و خوشمزست .

مواد لازم

۲ و ۱/۴ پیمانه ارد
۱ قاشق مربا خوری بیکینگ  پودر 
۱/۲ قاشق مربا خوری نمک
 ۱ عدد تخم مرغ
۱ پیمانه  باتر میلک (من از شیر معمولی استفاده کردم )
۱/۲ پیمانه کره آب شده (من از روغن مایع استفاده کردم )
۱ قاشق مربا خوری وانیل
۱و ۱/۲ پیمانه شکر (من از ۱ پیمانه استفاده کردم )
۲ پیمانه شکر
دارچین نصف قاشق مربا خوری 
مواد برای روی مافین بصورت دلخواه
۱/۲ پیمانه  شکر
۱/۳پیمانه ارد  
۱ قاشق مربا خوری دارچین
۲ قاشق کره آب شده 

طرز تهیه
فر را در درجه حرارت ۱۹۰ سانتیگراد روشن کنید .
ظرف های مافین را آماده کنید و کاغذ را درون ظرف قرار دهید.
سیب ها را به مربع های کوچک برش بزنید.

در یک ظرف گرد ارد،بکینگ پودر ،دارچین و نمک را الک کرده .

در ظرف دیگر تخم مرغ را اضافه کنید ،شیر و کره آب شده را اضافه کنید و هم بزنید طوری که روی مواد حباب ایجاد بشه ،
شکر و وانیل را اضافه کنید و مخلوط کنید.
ارد و مواد خشک را به مواد بالا اضافه کنید
 و مخلوط کنید 

سیب ها را اضافه کنید و هم بزنید.

برای مواد روی مافین همه مواد را با هم مخلوط کنید به صورت خمیری میشود.
با قاشق نصف کپسول ها را پر کنید  .
و مواد روی مافین ها را روی آن بریزید (من از این مواد استفاده نکردم بجای آن از سریال استفاده کردم شما هم میتونید از هر سریالی که استفاده میکنید روی مواد بریزی یا به صورت ساده بدون مواد استفاده کنید )
حدود ۲۵ دقیقه در فر قرار دهید.

من وقتی عطر سیب و دارچین تو خونمون می پیچه یک انرژی خاصی میگیرم و نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و همینطور که داغ هست باید یکیش رو گاز بزنم حتی اگه زبونم بسوزه.
منبع 

۳ نظر:

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

دستت درد نكنه