۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

قارچ برگر گیاهی

اگه گیاه خوار هستید این پست مخصوص شماست.اگه هم مثل من کلی قارچ دارید و میخواید یک چیز جدید درست کنید پیشنهاد میکنم این دستور را امتحان کنید.
از وقتی میرم سر کار فرصت هیچ کاری ندارم حتی وقت ندارم غذا درست کنم و کلی هم پست دارم که فرصت نمیکنم تایپ کنم،خلاصه  استراحت در خانه تموم شد  و حسابی مشغول شدم.
حالا بریم سراغ این قارچ برگر خوشمزه.



مواد لازم
قارچ ۵۰۰ گرم
جو پرک ۲۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد متوسط
تخم مرغ ۲ عدد
پودر سوخاری به میزان لازم
نمک،فلفل و ادویه دلخواه به میزان لازم
روغن به میزان لازم
کره ۱ قاشق
طرز تهیه
قارچ هارا خرد کرده ،درون ماهی تابه کره را اضافه کرده و قارچ ها را تفت میدهیم،
پیاز را اضافه میکنیم و با هم تفت میدهیم تا هنگامی که آب قارچ ها تمام شود،

وقتی آب قارچ ها تبخیر شد مواد را روی تخته میریزیم و با کارد ساتوری میکنیم.

درون کاسه ریخته و جو پرک ،

تخم مرغ و ادویه ها را اضافه میکنیم.در آخر اگه مواد شل بود مقداری ارد سوخاری اضافه کنید و حدود ۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.

و در نهایت به اندازه یک نارنگی از مواد برداشته و به شکل گرد در بیاورید و درون روغن داغ سرخ کنید.
خیلی راحت و سریع آماده میشه.
  

هیچ نظری موجود نیست: