۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

کیک فارغ التحصیلی


این مدت خیلی‌ درگیر بودم ،آقای شوهر می‌خواست دکتراش رو دفاع کنه منم هر شب باید می‌‌شنستم تا گوش کنم خلاصه ۲هفته کار من این بود که بشینم و پرزنت گوش کنم،ولی‌ برای جشنش خودم تصمیم گرفتم دسر و کیکش رو درست کنم حدودا برای ۳۰ نفر ،این اولین باری بود که می‌خواستم برای این تعداد نفر دسر و کیک درست کنم البته نتیجه خوب شد.
البته شام رفتیم رستوران عربی‌ ،آخه رستوران ایرانی‌ شهر ما نداره ولی‌ شام عربی‌ هم یه چیز دیگست خیلی‌ خوب بود البته بگم رقص عربیش از همه چی‌ بهتر بود.


هم دسر هم دفاع خدارو شکر خوب شد و برناممون خیلی‌ خوب پیش رفت،البته آخر شب از خستگی‌ نمی تونستم از روی صندلی بلند بشم.
البته من حدود ۲ کیلو لاغر شدم از بس که تو این مدت مشغول بودم و حرص میخوردم.
اینم عکس کیک و کاپ کیک‌های که درست کردم.
دسر هم همون ژلها با sour cream درست کردم که اینجا آموزش دادم،ژلها ۲ رنگ با کاستر و کاپ کیک و کیک.

هیچ نظری موجود نیست: